2011年10月10日 星期一

♥10/10/2011♥

今天我の老公
我の男人
突然
发了1封信息给我
当我1睡醒看到这封信息
我   流泪了
我很开心他还记得我们以前の事
我一直以为他变了
但   同时他这封信息让我觉得他其实没有变


‘When i hear the old song it reminds me the past . All happens just too fast although we have been together for 1 year and getting married.i really miss those time when we just started our first love. Time pass by so fast that we have been together for 3 years. These 3 years we go through with tears,happiness and of cause our love. I wanna tell you that no matter what happen i will always love you with my heart. Goh bee eng i lee win shen will love you forever and ever. No matter what happens i will by your side protecting you.’

这就是那一封让我感动落泪の信息~~

我觉得这是一件值得纪念の事情
所以就把它给记录下来
等到以后老了可以回顾~~

我の傻老公♥
我❤你~~~

我们一定要在一起1辈子~~~
有你在我身边保护我
我们1定会很幸福の




沒有留言:

張貼留言